Телеканали Медведчука “гріли” Донскіє углі – ЗМІ

FacebookMessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket
google newsRead in Google News!
coal

Компанія “Торговый дом “Донские угли”, яка веде свою діяльність на окупованій росією частині Луганської області, фінансує телеканали Віктора Медведчука “112”, “ZIK” і “NewsOne”. Про це повідомили джерела у РНБО та СБУ, пише pravda.com.

За їхньою інформацією, правоохоронці встановили, що кошти, отримані від здійснення протиправної діяльності посадовцями ООО “Торговый дом “Донские угли” частково скеровуються для фінансування деструктивної діяльності телеканалів “112”, “ZIK” і “NewsOne”, які здійснюють системну діяльність, спрямовану на реалізацію вигідних росії наративів у контексті легалізації військової агресії на сході України та легітимізації окупації Криму, а також на дискредитацію внутрішньої та міжнародної політики України.

Правоохоронці підозрюють, що саме представники “Донских углей” разом з ДП “Торговий дім “Східний Енерго-Альянс”, “Міністерством доходів і зборів ЛНР” та іншими незаконними утвореннями створили злочинний механізм придбання кам’яного вугілля, видобутого на окупованих територіях Луганщини, його реалізації енергогенеруючим компаніям рф із сплатою відповідних податків до бюджету “ЛНР”, подальшого використання отриманих прибутків для здійснення терористичних актів, підтримання діяльності псевдореспубліки, а також для фінансування вищезазначених каналів.

З огляду на це СБУ 2 лютого відкрило кримінальне провадження за ст.258-5 “Фінансування тероризму”.

За даними джерел, в ході моніторингу трансляцій телеканалів у 2017-2020 роках було зафіксовано 46 порушень законодавства, зокрема – заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, розв’язування війни, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терактів, посягання на права і свободи людини, а також трансляції осіб, які становлять загрозу національній безпеці України.

За результатами перевірок мовникам оголошено 6 попереджень та складено 29 адмінпротоколів.

З урахуванням викладеного СБУ рекомендувало Раді національної безпеки і оборони застосувати санкції до юридичних осіб – ТОВ “ТРК “112-ТВ”, ТОВ “ТВ-Вибір”, ТОВ “Партнер ТВ”, ТОВ “Новий формат ТВ”, ТОВ “Лідер ТВ”, ТОВ “Аріадна ТВ”, ТОВ “Новини 24 години”, ТОВ “Нові комунікації” та кінцевого бенефіціара зазначених структур – Тараса Козака.

Читай у Google News! google news