Розкрита керована з Кремля пропагандистська мережа в країнах Балтії та Східної Європи

FacebookFacebook MessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket

Розкрита керована з Кремля пропагандистська мережа в країнах Балтії та Східної Європи 1

Накази з Москви, щомісячні грошові перекази через підставні російські фірми та купівля кліків. Розкриття керованої з Кремля пропагандистської мережі в країнах Балтії та Східної Європи почалося з Естонії. Про це стало відомо зі спільного дослідження Postimees, американського видання BuzzFeed News, латвійського центру журналістських розслідувань Re: Baltica, литовського порталу 15min.lt та сербського видання KRIK, що спеціалізується на журналістських розслідуваннях.

Працівники “Россия Сегодня” не тільки фінансували, але і вказували з Москви, яким має бути зміст місцевих інформаційних каналів. У розпорядження Postimees потрапили договори, доповіді, звіти та інші документи, а також логи Skype, які демонструють, як кожен крок нібито незалежного і самостійного порталу Baltnews контролювався безпосередньо з Москви.

Нагадаємо, що в травні цього року СБУ затримала головного редактора місцевого представництва”РИА Новости Украина” Кирила Вишинського і пред’явила йому звинувачення в державній зраді. СБУ ставить йому в провину, що він брав участь в інформаційній війні проти України на боці Росії. Згідно з українськими судовими документами видання “РИА Новости Украина” таємно фінансувалося сербською фірмою SPN Media Soltuions, яка, як стало відомо, також причетна і до фінансування Baltnews.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

FacebookFacebook MessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket