Телеканал “ДОМ” перетворився на рупор чинної влади – Костинський

FacebookMessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket
Телеканал "ДОМ" перетворився на рупор чинної влади - Костинський 1

Російськомовний державний Телеканал “Дом”, що створювався нинішньою владою “для інформування мешканців тимчасово окупованих територій” (ОРДЛО) та який фінансується за кошти платників податків, тепер рекламується на всій території України, пише експерт у галузях інформаційної політики, регулювання та захисту телерадіоінформаційного простору Сергій Костинський для prm.ua.

Рекламні сюжети пропонують українським глядачам “включатися”, щоб “дізнатися правду”. Мовлення через супутник, в IPTV та ОТТ дозволяє вмикати цей телеканал в будь-якій точці України.

Також стало відомо, що ДОМ претендує на отримання цифрової ефірної ліцензії в мультиплексі МХ-7, яка ще більше розширить його аудиторію на вільній українській території.

Чому це є проблемою?

  1. Телеканал “ДОМ” створювався державою в пропагандистських цілях – з метою мовлення на тимчасово окуповані Росією території.
  2. Телеканал “ДОМ” є російськомовним, оскільки нинішня влада передбачала, що його будуть дивитися російськомовні українці лише в Криму, в Донецькій та Луганській областях.
  3. Телеканал “ДОМ” перетворився на рупор чинної влади.
    А це означає, що він буде використовуватися як медійний ресурс під час парламентських та президентських виборів на користь партій “Слуга народу” та особисто – Володимира Зеленського.

Аудиторія, на яку розраховує Офіс Президента, на мою думку, це, в першу чергу, колишні глядачі трьох телеканалів Віктора Медведчука. Після застосування РНБО санкцій щодо цих мовників, на їхнє місце зараз приходить російськомовний “ДОМ”. Також, гадаю, цей телеканал претендує на російськомовних глядачів телеканалу “НАШ” Євгена Мураєва.
Звичайно, можна було б вітати переключення державою аудиторії з проросійських каналів на український, якби не одне АЛЕ. Канал “ДОМ” поступово перетворюється, якщо вже не перетворився, на одну з тих медійних цеглин, з яких Офіс Президента будує авторитарний режим в Україні – на чолі з Володимиром Зеленським та Андрієм Єрмаком.

Яких, до речі, особисто вважаю послідовниками або символічними дітьми Віктора Януковича. Відповідно, телеканал “ДОМ”, який одного разу вже назвав активістів, що вийшли під Офіс Президента на підтримку Сергія Стерненка, “радикалами”, не стільки боротиметься з російською пропагандою, скільки навішуватиме українцям “лапшу” з Банкової.

І все це – за гроші платників податків, які було виділено державою на інформаційну роботу з мешканцями тимчасово окупованих територій.

PS
Що цікаво, журналісти та правозахисники, які в минулому дуже “переживали” через діяльність телеканалу іномовлення UATV та регулярно звинувачували Міністерство інформаційної політики в пропаганді, у випадку з телеканалом “ДОМ” – мовчать. Хоча свою позицію про те, що ДОМ повинен мовити на всю територію України, Володимир Зеленський не приховує.

PPS
Окреме питання – до Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Коли плануєте розгляд результатів перевірки телеканалу “ДОМ”, що демонстрував карту РФ з українським Кримом?

FacebookMessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket