‘Дождь’ не транслюватимуть і в інших країнах ЄС після позбавлення ліцензії

Естонія і Литва слідом за Латвією з 8 грудня припиняють мовлення російського телеканалу "Дождь", якому анулювали ліцензію, повідомляє eurointegration.com.ua. [su_pullquote]Читати також: Що не так із...

“Наша Рада”. Державний телеканал працевлаштовує ведучих з підсанкційних проросійських каналів

Державний телеканал “Рада”, працевлаштовує колишніх ведучих телеканалу “Наш”, пов’язаного з проросійським політиком Євгенієм Мураєвим. У п’ятницю в ефірі телеканалу з’явився ексведучий “Наш” Артем Нікіфоров, повідомляє gazeta.ua....

Депутат, який хоче розвиватися в медіа. “Слуга” Ковальов заперечив участь ОПУ в придбанні 4 каналу

До покупки "4 каналу" Офісу президента не має відношення. Про це заявив народний депутат від "Слуги народу" Олексій Ковальов. За його словами, канал допоможе йому...

ATR припинив мовлення на окупований Крим через брак фінансування

Єдиний кримськотатарський телеканал ATR припинив супутникове мовлення на окупований Крим через недофінансування з держбюджету. Про це йдеться в офіційній заяві телеканалу ATR. [su_pullquote]Читати також: Уряд знову...

“Служим Радянському Союзу”. Телеканал ДОМ продовжує пропагувати комуністичну ідеологію

Ефір державного телеканалу “Дом” забитий старими радянськими фільмами, деякі з яких пропагують комуністичну ідеологію, пише prm.ua. [su_pullquote]Читати також: ДОМ транслює радянські фільми з пропагандою Лєніна/Сталіна[/su_pullquote]Варто...

На каналі “Рада” працюватимуть колишні ведучі 112 та ZIK

На оновленому каналі "Рада" працюватимуть колишні ведучі "112 Україна" та ZIK, повідомляє detector.media. [su_pullquote]Читати також: Новим власником каналу Zik став соратник Медведчука[/su_pullquote]Згідно з промовідео про...

Справи Укрнафти і ПриватБанку злиті через лояльність телеканалу Коломойського до влади – колишній голова СБУ

Розслідування кримінальних справ по "Укрнафті" та "ПриватБанку" зупинені через те, що телеканал "1+1" олігарха Ігоря Коломойського розхвалює діючу владу. Про це заявив колишній голова Служби...

ДОМ транслює радянські фільми з пропагандою Лєніна/Сталіна

На державному телеканалі ДОМ постійно транслюють радянські фільми з пропагандою комунізму. Про це повідомив активіст Сергій Стерненко. [su_pullquote]Читати також: Телеканал ДОМ показав мапу рф з окупованим Кримом[/su_pullquote]“Це...

Проти “1+1” мають застосувати санкції за порушення мовного законодавства – медіаюрист

Медіаюрист ГО «Інститут масової інформації» (ІМІ) Алі Сафаров прокоментував рішення медіагрупи «1+1 медіа» демонструвати фільми та серіали російською мовою попри дію мовного закону, передає detector.media. [su_pullquote]Читати також:...