Десятки медіа видалили матеріали про ДТП за участю “слуги народу” Трухіна – головний редактор “По той бік новин”

FacebookMessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket
ТСН вражає упередженістю

Понад 30 медіа спочатку розмістили, а потім видалили інформацію про те, що нардеп від партії “Слуга народу” Олександр Трухін потрапив у ДТП під Києвом. Про це пише головний редактор фактчекінгового проєкту “По той бік новин” Олена Романюк.

“Отож, вчора звечора почала працювати над матеріалом про те, як “Слуги народу” зачищають інфопростір про ДТП за участі нардепа-слуги Олександра Трухіна. Понад 30 медіа спочатку опублікували, а тоді видалили матеріал. Ви ж розумієте, що не безкоштовно і не просто так. Бо повидаляли і Сегодня, і ТСН, і Футбол24 (дочка 24 каналу), і Гордон, і Факти – не повний, але значно ширший список дивіться на По той бік новин.

І от вранці, на енній годині аналізу усього, що назбирала і спілкування з кількома джерела, щоб зібрати усе докупи, знаходжу сюжет від каналу Київ.Лайв. На тому відео чітко видно Трухіна на місці аварії, а ще коментарі чоловіка, який був за кермом Деу і чиї діти постраждали. Ділюся цим відео з колегою, з яким аналізувала усе, записую собі тайм-коди і продовжую робити публікацію. Так от: НІКОЛИ! НІКОЛИ так не робіть. Я якогось милого не завантажила собі це відео. Воно провисіло на ютубі годину. Зараз воно у приватних – певно “журналісти” із Київ.Лайв торгуються по ціні”, написала Романюк.

Як повідомляється, медіа отримали “листи щастя” від колег, комунікаційних компаній з “проханням” видалити новину про Трухіна із сайту або залити інший матеріал. Приклади листів, які надходять в медіа опублікувала на своїй сторінці Olga Vytak, шеф-редакторка інформаційного агентства «Центр новин», яке першим привернуло увагу до цієї історії.

FacebookMessengerTwitterLinkedInTelegramPinterestPocket